09 december 2010

Ett helt nytt liv..

Nu är det snart ett helt år sedan jag skrev här sist :O Helt sjukt verkligen..
Och jag vill lova att en hel del har hänt i mitt liv under denna tid, till exempel att jag verkligen inte hinner skriva i min blogg, och syns man inte så finns man inte, så jag håller till på facebook =)

Jag lovar att återkomma här, för att skriva av mig är verkligen någon som jag behöver göra, speciellt nu när det är för kallt att vara ute, men samtidigt så finns inte riktigt tiden där, min underbara pojkvän tar (precis som jag vill ha det :)) tar nästan alla kvällar, och träningarna tar resten av tiden. och inte nog med det så är det bara 129 dagar tills jag fyller 18, då vill jag lova en festande vecka (påsklovet)! Men nu ska vi ha lite redovisningar i skolan, och jag har lite annat att göra, men förvänta er lite inlägg då och då (Y)

/friiday

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar