14 december 2010

fest mys & fotboll

Hej hej hej hej..

4 lektioner kvar sedan är det jullov, känns hur bra som helst måste jag säga :D!
Helgen var underbar även om magen nu krampar till tusen, i fredags vart det cocktailparty hos Sara Jönsson, sjukt lyckad kväll sen stupade jag i min pojkes säng för att sedan sova väldigt längre. Sjukligt bra Jay vann idol, och det var ett jävla liv på oss då. Lördagen spenderades hemma hos älskling inomhus, lite smått bakfull, dagen bestod av soffsittande till den största delen.. Även söndagen tillbringades hemma hos herr Persson, fotboll hos axel vid 5tiden sen drog vi hem till mig och käka pizza (Y), och efter en film var vi deckade även denna dag.

Älskling skjutsade mig till bussen igår, men efter bara en timme åkte jag hem igen, och kramper har jag fortfarande. ett jädra tjejproblem det dära..

i eftermiddag tar jag ett hål till i örat sen kryper jag ner i nån soffa hos älskling och väntar på honom.

Ne, nu ska jag o anna skriva klart exponeringen, sen är alla uppgifter för denna terminen slut och jag har klarat av halva min gymnasietid =)!

/friiday

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar