07 mars 2011

Matte B, Party och fina tankar..

Tja!

Måndag eftermiddag, Matte B.. men rast för tillfället. Förstår tydligen lika mkt (lite) som resten av klassen. Kan ju hoppas att det blir lättare att förstå nu om 2 min när Ola kommer tillbaka.

Måste säga att Bahnhof i Fredes var grymt kul och mkt bättre än jag trodde det skulle va. Rätt brudar, fet förfest och bortspelade pengar på black jack (dock inte mina, stackars kille..). Jag hade det alltså hur bra som helst. Att sedan stappla in till älskling som inte var hemma ännu och somna så fort man la sig när, så sjukt skönt. Finns sen inget bättre än att vakna jämte pojken, helt underbart (om man bortser från baksmällan).

Nu blir det att se fram emot: lediga fredagar, damlagsfest, pumas bahnhof, utomlands resa och min 18årsdag (som det faktiskt bara är 41 dagar kvar till nu).

Skönt att skriva av sig, pusshej!

/friiday

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar