07 mars 2011

Sådär lagom förvirrad & trött..

God kväll.

När jag ändå ska börja bloggandet igen så kan jag lika gärna göra det ordentligt!
alltså: när jag vaknar, innan jag äter frulle, precis innan bussen till skolan, när jag kommit till skolan, på första rasten, på andra rasten, på lunchen, på tredje rasten och varför inte på sista lektionen..

..när jag kommit hem, precis innan jag ska äta middag, när jag börjar bli trött, när jag bestämmer mig för att lägga mig, när jag väl har lagt mig och till sist när jag inte kan sova för jag tänker på vad jag ska skriva i nästa inlägg..

Är det bara jag eller tar vissa detta bloggande på för stort allvar?!

Jag har ett privatliv utanför detta så skulle aldrig hinna med att skriva så mkt, men det är kanske precis så de gör, fördriver sin tid för att de inte har något annat att göra.

Ah, jag vet inte men nu ska iaf jag stänga ner datorn och krypa ner i min stora varma (men dock) tomma säng. Vart är pojken när man behöver honom? :)

Godnatt och sov så gott :)

/friiday

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar